دانلود مقاله انگلیسی همراه با ترجمه ((تاثیر مالکیت بر برند تجاری)) اثر جان وم ریکوم، پیتر و.ج. ورلی، رابرت اسلاکرز

مقاله انگلیسی 13 صفحه به همراه 17 صفحه ترجمه چکیده ترجمه درک انسجام بین ویژگیهای یک نام تجاری، کلیدی برای بازاریابان است تا حقوق صاحبان سهام را مدیریت کنند. این تحقیق، نقشه های علت و معلولی مصرف کننده را به عنوان ابزاری قدرتمند برای دستیابی به این هدف، پیشنهاد میکند. این نقشه ها، مشخص کرد که تا چه حد افکار گروههای مصرف کننده در مورد نامهای تجاری، متفاوت است. صاحبان برندهای تجاری، در مقایسه با کسانی که صاحب این برندها نیستند، موفق به توسعه تخصصی بیشتری در زمینه همان برند تجاری شده اند که این مسال ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.