دانلود شبیه سازی فیلتر اکتیو موازی تکفاز به روش هیسترزیس کنترل + فایل متلب + مقاله فارسی کامل


یک شبیه سازی کامل در سیمولینک متلب از کنترل به روش هیسترزیس هست. این مقاله فصل آخر مقاله  بررسی اثرات هارمونیک در شبکه قدرت و شبیه‌سازی فیلتر اکتیو موازی که در همین سایت است،که جدا شده است.          مقدمه  کنترل کننده هیسترزیس چیست چگونگی تولید جریان جبرانی توسط فیلتر پارامتر های سیستم شبیه‌سازی شده به فرم زیر است نتایج شبیه سازی... نتیجه گیری   شبیه سازی=20000 تومان مقاله ی ترجمش وتشریح هیسترزیس کنترلر = 10000 تومان ...

دانلود مقاله پیرامون صور خیال در شعر معاصر (اشعار سیمین بهبهانی)


پیشگفتار
هنگامی که موضوع انتخاب تحقیق مطرح شد، من با توجّه به راهنمایی استاد محترم خود و علاقهء خود به ادبیات معاصر، مبحث صور خیال در شعر معاصر (اشعار سیمین بهبهانی) را به عنوان یکی از موضوعات مورد علاقه خود انتخاب کردم.
علّت انتخاب موضوع تحقیق در زمینهء شاعر معاصر را در دو عامل می دانم، یکی علاقه خود به ادبیات معاصر اعم از شعر و داستان و دیگری کم توجّهی به این بخش از ادبیات فارسی در مراکز رسمی است. شاید اقبال عامّه مردم و به خصوص جوانان و قشر تحصیل کردهء جامعه به ادبیات معاصر تا حدّی از این ...

دانلود مقاله حسابداری مسئولیتهای اجتماعی


هدف از ارائه این مقاله آشنایی اولیه علاقه مندان حسابداری، با حسابداری اجتماعی است. در این مقاله تعاریف اولیه از حسابداری اجتماعی آورده شده است. سپس به استفاده کنندگان از حسابداری اجتماعی اشاره شده است.در این مقاله همچنین به تاریخچه و بعد از آن به اهداف حسابداری اجتماعی و مزایای آن و سپس به مشکلات پیاده سازی حسابداری و گزارشگری اجتماعی اشاره شده است.

فرمت word به همراه فهرست مطالب و منابع

مخصوص دانشجویان حسابداری

...

دانلود مقاله انگلیسی همراه با ترجمه ((تاثیر مالکیت بر برند تجاری)) اثر جان وم ریکوم، پیتر و.ج. ورلی، رابرت اسلاکرز

مقاله انگلیسی 13 صفحه به همراه 17 صفحه ترجمه چکیده ترجمه درک انسجام بین ویژگیهای یک نام تجاری، کلیدی برای بازاریابان است تا حقوق صاحبان سهام را مدیریت کنند. این تحقیق، نقشه های علت و معلولی مصرف کننده را به عنوان ابزاری قدرتمند برای دستیابی به این هدف، پیشنهاد میکند. این نقشه ها، مشخص کرد که تا چه حد افکار گروههای مصرف کننده در مورد نامهای تجاری، متفاوت است. صاحبان برندهای تجاری، در مقایسه با کسانی که صاحب این برندها نیستند، موفق به توسعه تخصصی بیشتری در زمینه همان برند تجاری شده اند که این مسال ...